//////
You are here: Home > Gucci > KUPOWANIE WŁOSKICH KOLEKCJI

KUPOWANIE WŁOSKICH KOLEKCJI

  • Bergdorf Goodman starzał się razem ze swoimi klientami wspomi­nała Mello. Przeciętny klient miał około sześćdziesiątki i był bardzo konserwatywny. Wizerunek sklepu był tak przestarzały, że ani francuscy, ani amerykańscy projektanci nie chcieli u nas sprzedawać! Mello, która pracowała wcześniej jako dyrektor artystyczny w B. Altmanie, wiedziała z własnego doświadczenia, że kreatorzy tacy jak Fendi, Missoni, Krizia czy Basile z Włoch zaczynają zyskiwać naśladowców. Młody Gianni Versace przyciągał uwagę swoimi kreacjami dla Callaghana, marki stworzonej przez Zamasport, północnowłoskiego producenta konfekcji. Zaczęliśmy kupować włoskie kolekcje – opowiadała Mello.

Leave a Reply

error: Content is protected !!